LA NOSTRA HISTÒRIA
Des del 2012 hem fet un llarg camí amb importants fites aconseguides
Abril del 2012 Acta Fundacional
Data 2 FIta 2
Data 3 Fita 3
Data 4 Fita 4
Data 5 Fita 5
(Secció en construcció. Disculpeu les molèsties i torneu més endavant S.U.P.)
Els nostres associats son també membres de :
EENA - European Emergency Number Association
Professionalitzat! No deixis el teu futur en mans alienes.
Puc jo ser membre de la ATTC?
Poden formar part de l'ATTC totes les persones majors d'edat, residents permanents o temporals a Catalunya
que desenvolupin o estiguin d'alguna manera vinculades amb les activitats
professionals de teleoperació i/o telegestió.
El col·lectiu d'associats està format majoritàriament per persones que desenvolupen la seva tasca en entorns de missó crítica i serveis públics, tanmateix les nostres portes son obertes a qualsevol altre col·lectiu d'atenció telefònica o telegestió que hi estigui interessat, donat que els nostres estatuts ja preveuen la creació dels grups de treball necessaris amb l' especialització adient per proveïr un suport personalitzat en cada cas.
Els individuals que vulguin associar-se hauran de presentar una sol·licitud per escrit, o bé mitjançant el formulari electrònic inclòs en aquest lloc web, a la Junta Directiva,
la qual n'ha de prendre una decisió en la primera reunió de Junta que tingui lloc i l'ha
de comunicar als altres associats en la propera sessió de l'Assemblea General.
Els teus DRETS
1. Assistir amb veu i vot a les
sessions de l'Assemblea General.
2. Elegir o ser elegit per als llocs
de representació o per exercir càrrecs directius.
3. Exercir la representació que se't confereixi en cada cas.
4. Intervenir en el govern i les
gestions, els serveis i les activitats de l'Associació, d'acord amb les normes
legals i estatutàries.
5. Exposar a l'Assemblea General i a la Junta Directiva
tot el que consideris que pugui contribuir a fer més plena la vida de l'Associació
i més eficaç la realització dels objectius socials.
6. Sol·licitar i obtenir explicacions
sobre l'actuació de la Junta Directiva o
dels mandataris de l'Associació.
7. Rebre informació sobre les
activitats de l'Associació.
8. Fer ús dels serveis comuns que l'Associació
estableixi o tingui a la teva disposició.
9. Formar part dels grups de treball.
10. Posseir un exemplar dels
Estatuts.
Els teus DEURES
1. Ajustar la teva actuació a les
normes estatutàries i els objectius fundacionals de la Associació.
2. Complir els acords de l'Assemblea
General i les normes que assenyali la Junta Directiva
per dur-los a terme.
3. Satisfer puntualment les quotes
que s'estableixin.
4. Mantenir la col·laboració que
calgui per al bon funcionament de l'Associació.
5. Contribuir al prestigi i bon nom
del col·lectiu davant l'opinió pública.
6. Contribuïr de forma efectiva al manteniment del Codi
Deontològic de la professió d'acord amb la llei, pel millor servei al ciutadà,
i per l'excel·lència en tots els aspectes de la operativa, i en especial en l'atenció de les situacions d'urgència i emergència.
7. Promoure els valors professionals,
rigor i dignitat del col·lectiu de professionals de teleoperació i telegestió
de Catalunya.
8. Defendre i seguir la formació continuada com eina principal per fer una feina responsable.